دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 14 تیر 1399/ شماره 59
تاریخی ترین روز دلار در صرافی ها، عبور دلار بازار آزاد از مرز 21 هزار تومان، شروع هفته با افزایش قیمت های جهانی، افزایش نیما به 388 تومان رسید، بازار مواد اولیه؛ بی فروشنده!!...
پست های رادیویی مرتبط:

 تاریخی ترین روز دلار در صرافی ها
امروز دلار در صرافی ها هزار و 950 تومان بالا رفت. هیچ روزی در تاریخ بازار وجود نداشته که در یک روز، تا این مبلغ، نرخ دلار افزایش داشته باشد. فقط در یک روز، دلار صرافی 10 و 2 درصد رشد کرد و با پشت سر گذاشتن کانال های 18 و 19 هزار تومان، خود را به پشت مرز 21 هزار تومان رساند. دلار در صرافی ها امروز به 20 هزار و 900 تومان رسید.

عبور دلار بازار آزاد از مرز 21 هزار تومان
دلار بازار آزاد امروز را با 250 تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت پنجشنبه در 20 هزار و 950 تومان آغاز کرد و طی چندین نوبت افزایش، وارد کانال 21 هزار تومان شد و در ساعات پایانی بازار، به 21 هزار و 400 تومان رسید.

شروع هفته با افزایش قیمت های جهانی
بر اساس قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی که شنبه هر هفته در ویکی پلاست منتشر می شود، همه کالاهای پلیمری به جز ABS‌ که کاهشی و PVC و پلی استایرن معمولی که بدون تغییرند، افزایشی هستند. سبک خطی، سنگینِ بادی و سنگین فیلم، گروه هایی هستند که بیشترین افزایش را در قیمت های منتهی به جمعه، 3 جولای نشریه پلتس، تجربه کرده اند.

افزایش نیما به 388 تومان رسید
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در آغاز هفته، 16 هزار و 529 تومان شد. اختلافِ دلار نیمایی امروز با قیمتِ یکشنبه 8 تیر، به 388 تومان افزایش رسید. گفتنی است میانگین هفتگی دلار نیمایی از مرز 16 هزار و 500 تومان و میانگین روزانه نیز از مرز 16 هزار و 800 تومان عبور کرد. فردا، یکشنبه، 15 تیر، پانزدهمین قیمت های پایه امسال در حالی اعلام خواهد شد که هم دلار نیمایی افزایشی است و هم قیمت های جهانی.

بازار مواد اولیه؛ بی فروشنده!
امروز برای بسیاری از کالاها، قیمت اعلام نمی شد و عمده‌ی فروشندگان مواد اولیه در انتظار افزایش قیمت های پایه و مشخص شدن سقف دلار بودند. با گذشت یک ساعت از شروع کار بازار، قیمت برخی کالاها اعلام شد که بیشترین افزایش‌ را، سنگین بادی، سبک فیلم و سنگین فیلم به خود اختصاص دادند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟